#519
Ahoj kamarádi,
zasílám TIP na řešení problému ohledně splnění podmínky časovkářského kola dle pravidel ČSC, kterými se tato soutěž dlouhodobě ohání a občas i řídí.
V dosahu startu a kontroly kol před závodem, zařídí pořadatel MČR ve vlastní místo, může být i průjezdný malý stan, kde bude erudovaný mechanik (mechanici) a případnou úpravu na kole, tak aby odpovídalo požadavkům pravidel. Je to jednoduché, poctivé a elegantní řešení, hodné nejvyšší soutěže veteránů na území naší vlasti = Extraligy
masters. Nepřicházím s ničím novým na MS v Trentinu to fungovalo. Ještě bych doporučil pro kontrolu to posichrovat, např. rozhodčí odešle závodníka na úpravu stroje, poznačí si číslo a mechanik po úpravě parafuje snímatelnou samolepkou s označením STK.
Vše lze řešit, jen to chce vůli a snahu o povýšení kvality, což občas bereme jako obtíž a raději najdeme pseudovýmluvu proč to nejde. Souhlas s kolegou Martinem Růžičkou, souhlas s Igorem, který popsal situaci na MČR v časovce. Osobně jsem vždy prošel, kromě vzdálenosti zadní galusky od rámové trubky, kde musí být mezera na min. šířku licence.
S PB (Pánem Bohem)
Martin Würz, radil, který občas pomůže vyřešit zdánlivý problém.
Kde je vůle, tam je i cesta.