+ Vložit příspěvek

Diskuse

#84

Karel Sumbal napsal:12.června 2012, 20:11 hod

Trochu z jiné strany o Hodonicích. Moc mě mrzí, že jsem se nemohl aspoň podívat. Ale mluvil jsem se sklepmistrem, u nějž jste byli na ochutnívce a pohoštění. Moc si vás chválil - slušné chování, účast na závodech atd. Rád vás prý uvítá i příští rok.

#83

Pavla Báčová napsal:12.června 2012, 12:45 hod

Přidávám se k Jiřině Ščučkové, časovka v Hodonicích super zoorganizovaná, dobrá trať, závod se mi moc líbil

#82

Jiřina Ščučková napsal:9.června 2012, 19:35 hod

Časovka v Hodonicích = super,pěkně zorganizovaný závod.

#81

Iveta Prošková napsal:9.června 2012, 14:22 hod

Zdravím všechny cyklisty, ráda bych upozornila, že propozice na náš tradiční závod v Roudnici nad Labem je již skutečně téměř měsíc vyvěšen na www.kcr.cz a panu Horákovi jsem jej mailem zaslala ihned 19.5.2012 po diskuzi o jednom či dvou okruzích pro nejstarší kategorii a znovu 6.6.2012, kdy se opětovně ujišťoval o délce tratě nejstarší kategorie. My opravdu jako výbor klubu trváme na jednom okruhu a tudíž zaslané propozice platí a nebudeme je měnit. Těšíme se na vaši účast. Snad nám bude nakloněno počasí :-) Na shledanou v Roudnici nad Labem. Iveta

#80

Zdeněk napsal:8.června 2012, 12:16 hod

Pro Petra Janouše i další:
Rozpis závodu v Roudnici je již skoro měsíc vyvěšen na webu KCR Roudnice n.L.
http://www.kcr.cz/rozpisy.html

#79

Bohouš Šára napsal:7.června 2012, 23:17 hod

Vážení kamarádi.
Nedá mě to a reaguji na diskuzi o,,Roudnici' ve věci délky závodu-1 okruh 22 km kategorie E. Můj názor po mých zkušenostech v extralize je,že pořadatelé v Roudnici si první
včas uvědomili,že nemládnem a v kategorii E a v Giru se jezdí jedno kolo.Můžem všichni poděkovat za tradici Gira jejich závodů zejména Zdeňkovi Bambáskovi a jeho kamarádům a
nezapomeňme i na Jana Kněžourky,který první navrhk prodloužení kategorie do 80 let anyní je to již do nekonečna.V této kategorii jezdí ale také i ženy a v našich směrnicích nakteré se někteří borci odvolávají je doporučená délka závodů 30-50km.Vážení uvědomte si,že jetonesmysl.Když si vzpomenu na loňské Svijany,kde mě naštěstí upadlo sedlo Brooks na paní Němcovou a kolegu Blažka jak vypadali po 2.kolech tak mě jich bylo líto.Také si myslí že i déčkaři by měli ubrat.
Dal jsem si trochu práce, a vyšlo mě že v kategorii E se doposud zůčastňuje v průměru
10-12 závodníků bez žen.Pan Vořechovský s ČSC mě ale sdělil že v kategorii E bylo na
letošní sezonu vydáno 70l licencí Kde jsou ti ostatní_? Je to jednoduché,nejedou nekvůli finnčním nákladům,ale ,že některé závody jsou pro ně dlouhé a těžké.Takže v této kategori máme 3-4 TOP závodníky,kteří se dokáží připravit,mají dosud dobré zdraví,odpovídající material,a pro tyto borce se dělají závody.Nemluvím raději ani o tom,kolik si musíme denně vzít prášků abychom vůbec fungovali a že je přímo nemorální,
že vbětšina držitelů licence UCI,SI PŘED SEZONOU NEUDĚLÁ SPORTOVNÍ LÉKAŘSKOU PROHLÍDKU S ECEM A ZÁTĚŽOVÝM TESTEM! Čekám ještě na vyjádření p Mudr.. Karla Martínka,který ani nechtěl věřit,že u nás každý dostane startovní číslo na celou sezonu pouze po předložení licence,aniž by se prokázel platnou lékařskou prohlídkou,a o délce závodů ani nemluvě. V mém příspěvku na schůzi pořadatelů a komise závodů na sezonu 2013 bude požadavek stejně jako u řidičských průkazů,aby každý držitel licence nad 60 let toto splnil a dále abybyla upravena směrnice na délku závodů v kategorii E do 35 km a v kat D do 50 km,tak jak je tomu ve většině případů i v cizině.
Ještě s diskuze k P.Bauerovi,že Roudnice na 1 okruh je názor jednoho člověka/Z.Bambáska/je hluboký omyl,To samé Olin/i tak si jej velice vážím/,že maratonci
běhají déle,ale to je o něčem jiném,jiná tepová křivka,dlouhodobá příprava a stejně je někdy odvezou viz pražské maratony.DALŠÍ TVRZENÍ: Lekařská prohlídka je každého věcí a povinností klubu. Blbost,když pak jdete na pohřeb kamaráda na př. Vráti Kubeše,tak jsem se ptal proč?Mnohokrát jsem mu na Malorce i s Opavákem domlouval
při pohledu na jeho křečáky,málo platné k doktorům nešel. Tak teď jezdíme jeho memorial-Běleč a pár lidí si ještě vzpomene,je to přátelé smutné.Kolik kamarádů cyklistů
odejde doma v tichosti ani kolkrát nevíme.
Ještě k Roudnici,všichni jimáme rádi a věřím,že se bude i nadále jezdit.Pořadatelé mají jistě právo pozvat cizince,naše body to neohrozí,ale měli bychom na všechny závody jezdit s myšlenkou si podle svých fyzických a zdravotních možností za závodit
ve skupině dobrých kamarádů a v tom spurtu když se tam dostanu jet pěkně rovně a vté zatáčce svého kamaráda nezavřít azávodit tak abych se každému mohl podívat do očí.
Nechci jmenovat,ale těch nefér příkladů známe všichni dost.Každý náš závod by mělo být především setkáním kamarádů a přitom si trochu za závodit.Ještě vzpomenu Karla
Sumbala,udělaltoho pro nás hodně jak před 15 lety brojil,že Smíchovák je blbost jízdy jsou krátké,ale jak víte všechno bylo jinak a je škoda že trať je nyní pro nás nepřijatelná.
Poslední věta: Roudničtí dělají jednu velkou chybu,nezůčastňují se schůzky pořadatelů závodů v Liberci na příští sezonu.Zde je možnost si řadů problému vyřikat a
pak máme všichni jasno.Přesto i já děkuji Ivetě Proškové za její práci k organisaci jak
GIRA tak i závodů extraligy masters a věřím ,že to bude dělat i do budoucna a těším se na setkání v Liberci a třeba si i udělá i čas Vladimír Urban,řečený Lála i jemu dík

#78

Olin napsal:4.června 2012, 07:11 hod

Logický důvod neexistuje, pořadatelé mají v povinnostech dodat rozpis měsíc před závodem, ale ve skutečnosti toto nedodržují. Kámen úrazu je v tom, že pořadatel čeká na to, až bude mít veškerá povolení a úřady tato povolení vydávají zpravidla 14 dní před akcí, i když žádosti byly podány včas. Kalendář je vydán, termíny se němění, a i výše startovného je určena, je tedy možno z těchto informací vycházet. Jinak bychom to také rádi urychlili, ale zatím to nejde.

#77

Petr Janouš napsal:3.června 2012, 17:10 hod

Existuje nějaký logický důvod, proč se propozice jednotlivých závodů extraligy objevují na webu až zhruba týden před závodem? U řady jiných seriálů (viz UAC) jsou propozice na všechny závody letošního ročníku již k nahlédnutí nyní. Závodníka, který konkrétní závod v minulosti nejel, nebo pokud to je závod nový, by možná zajímalo, co od závodu může očekávat. Řada lidí jezdí jak silnici tak i MTB a pokud se rozhoduji, zda se mám v předstihu za výhodnější peníz přihlásit na MTB maraton, či jet místo toho silnici, tak je informace o jednotlivých závodech poměrně důležitá.

#76

Zdenek napsal:29.května 2012, 11:40 hod

Vážení diskutéři, jako ta potrefená husa si dovoluji přičinit několik poznámek i já a to i proto, že stejně jako má Olda Horák signály žádající prodloužení tratě na Zavadilce pro kategorii E, tak já mám zase signály od cyklistů, kteří jsou s její současnou délkou plně spokojeni.
Nejprve trochu historie. První závody masters, tehdy ještě veteránů, se na Zavadilce konaly pod názvem „Giro de Zavadilka“ již v roce 1967. Protože jak účastníci tak diváci se k tehdejším režimu nechovali příliš loajálně, byly po čtyřech letech dost razantně rozehnány.
Po několika letech jsme je obnovili pod jiným názvem a to už prošly. Ze začátku se jely dvě kategorie - do 40ti let a nad 40 let, vždy na dva okruhy tedy 43 km. Hned po vzniku Čs. pohá-ru veteránů se staly jeho součástí. Časem se postupně počet kategorií zvyšoval a v roce 1989 to byly již kategorie čtyři: A – 107,5 km, B – 86 km, C – 64,5 km a D – 43 km. V ten rok jsme obnovili i svého času zakázané „Giro de Zavadilka“ a tak se začaly jezdit závody oba. V roce 2000 si někdo usmyslel náš závod z Extraligy, která se tehdy jela pod jménem Koope-rativy, vyloučit. Protože povědomí o závodu se dostalo i za hranice republiky a byl o něj od-tamtud značný zájem vypsali jsme Mezinárodní Mistrovství Masters Roudnice n/L. Zároveň jsme rozšířili počet kategorií na pět o kat. E nad 70 let na jedno kolo - 21,5 km, která orga-nicky zapadla ke kategoriím dosavadním. A když jsme zase byli přijati do náruče Extraligy tak jsme to tak ponechali. Systém odstupňování kategorií po jednom kole se ukázal velmi výhodný po organizační stránce, kdy je po dojetí kategorie jedné dostatek času na odchycení druhé. Před dvěma lety byl u kategorií A, B, C a D zvýšen počet okruhů o jeden a tak Áčko dojíždí společně s M19, které se sjíždějí a tak při dojezdu dvou kategorií současně dochází k mírným zmatkům. Musím také připomenout že kat. E (od 70 let do smrti) je kategorie s největším věkovým rozpětím kdy s věkem dost prudce klesá výkonnost.
Účast cizinců, kteří absolvují jenom jeden závod seriálu ELM není na překážku, spíše je zpes-třením závodu, stejně tak jako účast dalších 180 českých jezdců, kteří si během roku zajedou jenom jeden závod ELM. Rušení jejich účasti by vhodné určitě nebylo, jezdí jich k nám značné množství, velké skupiny i jednotlivci a i na tu nejkratší trať jich dost váží i dalekou cestu, třeba až z Francie od Bordeaux (1600 km) nebo z Woestenu v Západních Flandrech (1000 km). Jejich účast má pro pořadatele i přínos ekonomický, těch 54 000.-Kč, které zaplatí na startovném a zápisném jedenkrát startující není zanedbatelná částka.
A nyní několik akademických poznámek k vlastní diskuzi. Akademických proto, že jak na-psala Iveta Prošková, již nejsem členem výboru klubu, protože po několika desetiletích jsem již při posledních klubových volbách nekandidoval do výboru a proto do organizace závodů již nemluvím. Nejvíce práce s pořádáním závodů má tedy nyní na krku Iveta a držím jí palce, aby to vydržela. Její zásluhou je, že se nyní výsledky závodu zjišťují elektronicky a jsou vy-věšeny na internetu několik desítek minut po skončení závodu (www.sportovniservis.cz).
Kolisím, podobným té ke které před několika lety došlo při spurtu kategorie E, nelze zabránit prodloužením závodu protože i v jiných závodech spurtuje několikanásobek cyklistů než bylo těch sedm.
Pravdu má mnohonásobný pořadatel závodů Zdeněk Lněnička ( jenom FRAMARů má asi 30), že největšími kritiky jsou zpravidla ti, o kterých se neví jestli někdy vůbec nějaký závod organizovali.
S Karlem Sumbalem nebyla spolupráce opravdu jednoduchá, jednou chtěl výsledky s cizinci, podruhé zase bez nich, ale největší problém byl v tom, že jeho startovní listiny byly pouze ve formátu PDF a tak s nimi nešlo dále pracovat, když jsem jej žádal aby byly k dispozici i v Excelu, tak mně odkazoval na jakési webmastery, ti ale na moje připomínky a žádosti vůbec nereagovali. Tak jsem vždy musel startovní listiny do Excelu přepsat. I tak ale Karlovi patří poděkování za práci kterou za těch pár let pro ELM zavedením internetu udělal.
A závěrem můj osobní názor:
Závody Masters by měly být tak náročné, aby je mohli jezdit i ti, kteří jsou vzhledem ke své-mu věku již za zenitem své výkonnosti, zkrátka jak před dvěma lety doporučoval komisi Mas-ters Petr Bauer: „…odpovídající stáří. Není cesta čím těžší, tím více zážitků a orientovat se a mít vzor v závodech Pro-Tour. Toto je tendence poslední doby, kdy zanikají kluby a není kde se naučit cyklistickou abecedu ani techniku a kromě kopce neumí nikdo nikde jinde závodit. Nelze se orientovat na špičkové výkony závodníků do 45 let…“ tehdy napsal. S tím naprosto souhlasím a proto považuji za prospěšné a hlavně rozumné i nadále na Zavadilce jezdit závo-dy Masters podle kategorií na 1 až 5 kol. Stejně tak považuji za účelné umožnění účasti za-hraničních účastníků i těch našinců, kteří startují na ELM jenom jednou za rok, bez komplika-cí s předchozí elektronickou přihláškou. O tom, že to velké mlčící většině vyhovuje, potvrzuje stále největší účast na našich závodech, v loňském roce bylo na Zavadilce 172 startujících oproti průměrným 88 v ostatních závodech ELM. Druhá největší účast – 142, byla také na rovině, v Sezemicích, ale ty už asi vstoupily do historie.
S pozdravem Zdeněk Bambásek

#75

Banďur napsal:18.května 2012, 09:59 hod

Patřil jsem k organizátorům závodů a tak vím, že vyhovět všem je nemožné. Pokud se závod někomu nelíbí tak se jej prostě nezúčastňuje. Je ještě jedna možnost, chytit se za nos a závod zorganizovat sám, ale na to musí být lidi, atd....že???? Banďur


tvorba webových stránek        |        webhosting a servery